دانشجویان علمی وکاربردی بجنورد2

رشته فناوری اطلاعات
دانشجویان علمی وکاربردی بجنورد2

این سایت حاوی مطالب مختلف درسی وعلمی وسرگرمی و..... می باشد.

((خدایا حکمت قدمهایی را که برایم برمی داری برمن آشکار کن

تا درهایی را که به سویم می گشایی ندانسته نبندم

و درهایی که می بندی به اصرار نگشایم.))
((انسان یک تلاش است.

او نه یک « بودن » بلکه یک « شدن » است،یک جستجوست.

این زیبایی انسان است، شکوه انسان و هدیه خداوند به انسان))


گوگل تحریم گوگل پلی ایران را لغو کرد

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ق.ظ

 گوگل امروز اعلام کرده که برنامه نویسان سیستم عامل اندروید از این پس می‌توانند تنها برنامه های رایگان خود را برای کاربران ایرانی عرضه کنند. گوگل در اقدامی خصمانه و به بهانه تحریم های کاخ سفید تاکنون اجازه دسترسی کاربران ایرانی گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید را به این فروشگاه آنلاین نداده بود.این شرکت اعلام کرده کماکان اجازه دسترسی به برنامه‌های پولی یا برنامه‌هایی که استفاده از آنها مستلزم صدور صورت حساب است را به کاربران ایرانی نمی دهد.

برخی کارشناسان معتقدند این اقدام بازار جدیدی را بر روی برنامه نویسان و طراحان برنامه‌های همراه می گشاید. در مقابل برخی دیگر از صاحب نظران می گویند ایرانیان از طریق روش های جایگزین و فروشگاه های محلی برنامه‌های همراه به برنامه ها و نرم افزارهای مورد نظرشان دسترسی داشته اند و این اقدام تحول چندان مهمی محسوب نمی‌شود.

گوگل هنوز به صراحت اعلام نکرده به چه دلیل سیاست خود را در این زمینه تغییر داده است، اما باید توجه داشت که برنامه های همراه از قابلیت های متنوعی برای جمع آوری اطلاعات شخصی و همین طور ردگیری عادات کاربری استفاده کنندگان از گوشی های همراه برخوردارند و از این اطلاعات می توان برای بازاریابی، تبلیغات هدفمند، نقض حریم شخصی، جاسوسی و … استفاده کرد.


۹۲/۰۶/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
پیام خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی