دانشجویان علمی وکاربردی بجنورد2

رشته فناوری اطلاعات
دانشجویان علمی وکاربردی بجنورد2

این سایت حاوی مطالب مختلف درسی وعلمی وسرگرمی و..... می باشد.

((خدایا حکمت قدمهایی را که برایم برمی داری برمن آشکار کن

تا درهایی را که به سویم می گشایی ندانسته نبندم

و درهایی که می بندی به اصرار نگشایم.))
((انسان یک تلاش است.

او نه یک « بودن » بلکه یک « شدن » است،یک جستجوست.

این زیبایی انسان است، شکوه انسان و هدیه خداوند به انسان))


لاجیتک و معرفی موس Ultrathin Touch

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ق.ظ

شرکت لاجیتک برخی از بهترین موس های موجود در بازار برای بازی و استفاده معمولی در کنار کامپیوتر را ساخته و سال ها است به این امر اشتغال دارد. حالا در جدید ترین نمونه، شاهد محصولی هستیم که Ultrathin Touch نام دارد.

این موس جدید با طراحی خاصش برای کسانی ساخته شده که محصولی زیبا، بی غل و غش، و در حد اعلا می خواهند تا در کنار اولترابوک و یا مکبوک خود از آن استفاده نمایند.
بسیار باریک، سبک و قابل حمل، با بدنه ای فلزی و رویه از پلاستیک شفاف (یا شاید هم شیشه) و پشتیبانی از جسچرهای مختلف؛ این ویژگی ها در کنار امکان اتصال به دستگاه های متعدد از طریق بلوتوث با پشتیبانی از ویژگی EasySwitch لاجیتک، این موس را به گزینه خوبی برای خرید تبدیل کرده.
شما با استفاده از دکمه هایی در زیر موس می توانید آن را روشن و خاموش کرده یا دستگاه متصل به موس از طریق بلوتوث را تعویض کنید. ضمن اینکه باتری دستگاه نیز از طریق پورت یو اس بی قابل شارژ است، بنابراین مدام نگران خرید باتری های قلمی برای جایگزینی نخواهید بود. با ۱ دقیقه شارژ، می توانید ۱ ساعت اضافه از آن استفاده کنید.

موس Ultrathin Touch لاجیتک با رویه سفید یا مشکی و قیمت ۶۹ دلار در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت لاجیتک سری بزنید .



۹۲/۰۶/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
پیام خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی