دانشجویان علمی وکاربردی بجنورد2

رشته فناوری اطلاعات
دانشجویان علمی وکاربردی بجنورد2

این سایت حاوی مطالب مختلف درسی وعلمی وسرگرمی و..... می باشد.

((خدایا حکمت قدمهایی را که برایم برمی داری برمن آشکار کن

تا درهایی را که به سویم می گشایی ندانسته نبندم

و درهایی که می بندی به اصرار نگشایم.))
((انسان یک تلاش است.

او نه یک « بودن » بلکه یک « شدن » است،یک جستجوست.

این زیبایی انسان است، شکوه انسان و هدیه خداوند به انسان))



شبکه های اجتماعی و به خصوص فیسبوک را می توان بخشی از دنیای اینترنت داست که اغلب باعث اتلاف وقت مفید می شوند و راندمان کاری را تا حد زیادی پایین می آورند. برای همین افراد اغلب دنبال راهی می گردند تا خودشان را مجبور کنند در ساعات کار کمتر سراغ آن بروند.

و در این میان می توان شیوه های متنوع و گاها جالبی را هم پیدا کرد! با کمی جستجو می توانید اپلیکیشن های مختلفی را بیابید که دسترسی شما به سایت های مختلف را طبق برنامه ریزی خودتان محدود می کنند و خارج از ساعات مشخص، امکان دسیابی به سایت ها و شبکه های اجتماعی را نمی دهند.
یا اینکه یکی از وبلاگ نویسان مشهور سال گذشته در یک دوره آزمایشی فردی را استخدام کرده بود تا هنگامی در ساعات کاری به شبکه های اجتماعی مراجعه می کند، سیلی به گوشش بنوازد!
اکنون هم دو دانشجوی دوره دکتری دانشگاه MIT کیبوردی ساخته اند تا هر زمان که وارد فیسبوک شوند، یک شوک به آنها وارد کند. دلیل ساخت این کیبورد هم آن بود که پس از مدتی دریافتند بیش از ۵۰ ساعت در هفته به جای کار کردن روی پایان نامه شان، مشغول گشت و گذار در شبکه های اجتماعی هستند.
کیبورد آنها بر پایه Arduino تولید شده و در صورتی که کاربر مدت زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی بگذراند، بخش محل استراحت دست، یک شوک الکتریکی ضعیف تولید می کند. اگر چه مبدع این ابزار آن را «چیزی برای شوخی» می داند. اما مطمئنا در دنیای امروز می توان بازاری برای آن پیدا کرد!


۹۲/۰۶/۳۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
پیام خانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی