دانشجویان علمی وکاربردی بجنورد2

رشته فناوری اطلاعات
دانشجویان علمی وکاربردی بجنورد2

این سایت حاوی مطالب مختلف درسی وعلمی وسرگرمی و..... می باشد.

((خدایا حکمت قدمهایی را که برایم برمی داری برمن آشکار کن

تا درهایی را که به سویم می گشایی ندانسته نبندم

و درهایی که می بندی به اصرار نگشایم.))
((انسان یک تلاش است.

او نه یک « بودن » بلکه یک « شدن » است،یک جستجوست.

این زیبایی انسان است، شکوه انسان و هدیه خداوند به انسان))



شاید فکر می کنید با معرفی چندین مدل تلویزیون غول پیکر ، کار سامسونگ در زمینه تلویزیون تمام شده و دیگر خبری از تلویزیون جدید سامسونگی در IFA 2013 نخواهد بود. خب، باید گفت که این شرکت حداقل دو مدل دیگر را با خود به نمایشگاه آورده است.

و البته این معرفی، با یک عنوان اولین دیگر برای این شرکت همراه بوده است: سامسونگ امروز اولین تلویزیون اولترا HD خمیده دنیا را رونمایی کرد. این تلویزیون که احتمالا از تکنولوژی LED بهره می برد، در دو اندازه ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه خواهد شد.
اگر چه اینها تنها اندازه های تلویزیون خمیده UHD سامسونگ نخواهند بود و این شرکت قصد دارد «بر اساس بازخورد مصرف کنندگان» اندازه های دیگری را هم تولید کند. لذا باید انتظار داشت این تلویزیون های عظیم الجثه، در آینده بزرگتر هم شوند. زیرا تلویزیون های ۴K این شرکت اکنون با اندازه ۹۸ و ۱۱۰ اینچی عرضه می شوند.
احتمالا اکنون سریعا به ذهن تان خطور می کند که سونی دیروز اولین تلویزیون ۶۵ اینچی LED خمیده دنیا را رونمایی کرد. اما نکته مهم داستان اینجا است که تلویزیون سونی UHD یا اولترا اچ دی نبوده است.
هیوان سوک کیم نایب رئیس اجرایی و مسئول بخش Visual Display سامسونگ می گوید عرضه این تلویزیون نقطه عطفی دیگر در کارنامه این شرکت است و می تواند «نیرویی مضاعف» برای بازار UHDها باشد. اما ما هنوز اولین قدم های مان را بر داشته ایم.
البته سامسونگ هنوز چیزی درباره زمان عرضه یا قیمت احتمالی این تلویزیون فوق العاده خود اعلام نکرده و به نظر می رسد بیشتر با یک طرح اولیه روبرو باشیم.


۹۲/۰۶/۳۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
پیام خانی

نظرات  (۱)

به تلویزیون ما که نمیرسه!!!
تلویزیون ما هم هیکلش گنده است هم اینکه مثل این خم نمیشه!!

پاسخ:
هههههههههه
اون ک آره.هههه اگه امکانش هس توروخدا ایندفعه رو بیااو قبولش کن:-).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی